Selin Sebla OK

Tüm Yazıları

Yok oluşun sanatı, zamanın nakışı: Berlin Duvarı 13 Ağustos 2025
“Rencontres d´Arles 2025” sordu; görüntüler itaatkâr mıdır? 16 Temmuz 2025
Güzellik acıyı örter mi? 12 Haziran 2025
Faşist Sembollerin Estetiği: İmge, Travma ve Parodi 14 Mayıs 2025
Reichstag üzerinde Kızıl Bayrak 16 Nisan 2025
Güzellik, itaat ve güç: Kadın bedeninin göstergebilimsel kodları 12 Mart 2025
Bu dünyada neden bu kadar çok sorun var? 12 Şubat 2025
Holokost´un gösterilemezliği 8 Ocak 2025
Sen aslında hiç göründüğün gibi değilsin: Emilia Perez 11 Aralık 2024
İnsanlığın en eski düşü 13 Kasım 2024
Trajediler sahnelendiğinde ne olur? 9 Ekim 2024
Görmeye önceden koşullandırılmış insan 11 Eylül 2024
Reklamlar bizi şaşırtmalı 14 Ağustos 2024
Evet ama gördüğümüz şey o değil! 17 Temmuz 2024
“Bu kültürün içindeki seslerin kaybolmasına içim el vermedi” 26 Haziran 2024
O andan arta kalan tanıklıklar 12 Haziran 2024
“Nazikçe davran dostum elinde anılarımı tutuyorsun” 15 Mayıs 2024
Aslanların Yuvası´nda Solcu Bir Siyonist; Susie Linfield 3 Nisan 2024
Acılı bir süreçtir büyümek 13 Mart 2024
“Karamsar olmayın; erdemli yaşamak isteyen insanlar da var dünyada” 21 Şubat 2024
Narcissus´un aşkına yazgılı görüntü çağı insanıyız 14 Şubat 2024
Voyeurism; suç ve suçluluk birlikteliği 17 Ocak 2024
“Sinema İnsanın Akıl Dışı Beklentilerine Seslenen Bir Olgudur” 10 Ocak 2024