Golden Age Dostları Sarıyer'deydi

Toplum
24 Haziran 2026 Çarşamba

17 Haziran Çarşamba günü servislerle Sarıyer’de bulunan bir restorana gelen katılımcılar, Golden Age Hanımları tarafından karşılandı. 

Mekana gelen Golden Age dostları, deniz manzarası eşliğinde temiz hava ve sıcak sohbetin tadını çıkardı; hayırseverlerin bağışladığı köfteleri ve restauranın işletmecisi Ali Bey ve ekibinin yakın ilgisi ve güzel servisi ile hazırlamış oldukları diğer ikramları yediler.

İlerleyen saatlerde çayla beraber sunulan ikramların ardından bir etkinlik daha herkesin memnuniyetiyle sona erdi.

 

Siz de yorumunuzu yapın

Tüm Yorumları Görün