Yazarlarımızın imza günlerine yoğun ilgi

Toplum
21 Şubat 2024 Çarşamba

 

Gazetemiz ‘İsimsiz’ köşesi yazarı Dalia Maya’nın ilk kitabı ‘Ayrık Otunun İçsel Yolculuğu’ imza günü 17 Şubat günü Nihan Yardımcı Çetinkaya Atölyesinde gerçekleşti. Oldukça yoğun bir katılımın yaşandığı, müzikli ve sürprizli günde Dalia Maya ile yayıncısı ve editörü Zerrin Yılmaz Çelebioğlu kitabı tanıtıcı bir söyleşi yaptılar; ardından katılımcılardan gelen soruları cevapladılar.

Dalia Maya’nın ilk kitabı ‘Ayrık Otunun İçsel Yolculuğu’ Günçe Yayınevi’nden çıktı. Dalia Maya, yaşamının çoğunu bulunduğu yerde bir ayrık otu gibi hissederek geçirmiş bir yolcu. Bu hisler onu dünyayı gezmeye ve ait olduğu yeri bulmaya yöneltmiş. Amerika’dan Patagonya’ya, Beyoğlu’ndan Mardin’e dağınık bir rotaya sahip yolculuklarda mekanlar, insanlar, olaylar ve hisler keşfetmiş Dalia Maya, en çok da insana dair özlemlerini fark etmiş. Bu kitap özel bir tür gezi kitabı; okuru bir kentten diğerine, bir müzeden diğer müzeye gezdirirken içinizde de yolculuğa çıkaran bir kitap.

‘Ayrık Otunun İçsel Yolcuğu’ kitabındaki bölümleri dilerseniz sırayla okuyabilir ya da şansınıza hangi kent çıkarsa onun ve Dalia’nın oradaki hikayesini okuyabilirsiniz. Kimi ağlanacak, çoğu gülümsetecek bu yolculuklar insanın insan, mekanın mekan, zamanın sonlu olduğunu hissettiriyor.

Doret Habib

Mavi Çileğin Sırrı

18 Şubat Pazar günü ise Şalom Ekonomi Sayfası yazarlarından Doret Habib ‘Mavi Çileğin Sırrı’ adlı yeni kitabını Kanyon D&R’da imzaladı. Habib ayrıca imza gününe katılan konukları ile ‘Potansiyelini Değere Dönüştür’ konulu bir söyleşi de gerçekleştirdi.

30 yıllık kariyeri boyunca yüzlerce CEO, üst düzey yönetici, firma ve kuruluşa rehberlik eden Habib, markalaşma sanatının inceliklerini ‘Mavi Çileğin Sırrı’ metaforu üzerinden ele alıyor. Kitaba adını veren Mavi Çilek Teorisi, içimizde keşfedilmeyi bekleyen değerleri ve fark yaratan yönlerimizi temsil ediyor. Kırmızı çileklerin arasında parlayan mavi bir çilek olmak cesaret istediği kadar, benzersizliğin de simgesi oluyor. Ana teması ‘Potansiyelini Değere Dönüştür’ olan kitap, marka imaj çalışmalarından, etkili iletişim tekniklerine, kriz iletişiminden, medya ve reklam faaliyetlerine kadar pek çok konuda kapsamlı bilgiler içeriyor. Beş bölümden oluşan ‘Mavi Çileğin Sırrı’nda Habib, her şeyden önce kişinin kendini yeniden keşfetmesini öğütleyerek yola koyuluyor.

Marka itibarını yükselterek değer yaratmak isteyen tüm meslek sahipleri için interaktif bir kılavuz niteliği taşıyan eser; üst düzey firma yöneticileri, CEO’lar, yönetim kurulu üyeleri, girişimciler, kurumsal iletişimciler, satış ve pazarlamacılar, iletişim, marketing, işletme, iktisat gibi konularla ilgilenenler, eğitim firmaları ve akademik çalışmalar gerçekleştirenlerin yanı sıra, yetenek veya uzmanlık gerektiren meslekleri icra eden sanatçılar, siyasetçiler, sporcular ve doktorlar da dahil herkes için pek çok rotanın bir arada olduğu bir referans kitabı.

Siz de yorumunuzu yapın

Tüm Yorumları Görün