YARATICI İLETİŞİM ÇALIŞMASI ÖNEMLİ

Ekonomi
23 Ocak 2013 Çarşamba

Bugün iş dünyasında inanılmaz rekabet yaşanıyor. Kuruluşlar fark edilebilmek, rekabette üstünlük sağlayabilmek  için, yaratıcı iletişim çalışmalarına yöneliyorlar. Bu safhada da PR en önemli unsur olarak ortaya çıkıyor. Olmazsa olmaz bir konu olarak kuruluşlar bilinirliklerini sürdürülebilir hale getirmek için PR’ın önemini algılamaya başladılar.

Biz Anadolu ve Türkiye’de yaptığımız etkin İletişim ve Pazarlama PR çalışmalarıyla firmaların kendi pazarlarında fark yaratmalarına destek olurken, birlikte yükselmeyi, yarışmalara katılıp kendimiz aşmayı, ödüller almaya devam etmeyi planlıyoruz. Kendi adıma daha çok elele vererek deneyimli ekipler ve ahenk içinde çalışabileceğimiz müşterilerle elele ortaklaşa başarılara imza atabileceğimiz işlerin içinde olmayı tercih ediyorum. Herkesin odaklanması gereken ve uzmanlık alanlarına göre de orkestra şefi gibi ahengi sağlayabilecek çözüm ortaklarıyla, armonisi, melodisi, sesi, yankısı güçlü olan farklı bir çalışma sistemi içine girmeyi planlıyorum.

Türkiye’yi dış dünyada açmak isteyen firmaları hem ülkesine, hem de insanlığa faydalı işler üretmesi için yönlendirmeyi uygun platformlarda sektörüne öncülük etmesini istiyorum. Ülkemi her türlü platformda temsil etmeyi, Anadoluluğu ve Türkiyeli olmayı ayrıcalıklı hale getirebilmeyi hayal ediyorum.