Empati Reklam Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde Kalite Ödülü kazandı

Ekonomi
21 Mart 2012 Çarşamba

2001 yılından bu yana İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere 9 ilde faaliyet gösteren Türkiye’nin ilk ticari pazarlama ajansı Empati Reklam, 25. Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde “Tüketici 2012 Kalite Ödülü”ne layık görülü. Tüketici Akademisi tarafından gerçekleştirilen ve Türkiye’de tüketiciye ürün ve hizmet sunan markaların güven değerlerini ölçen araştırmaya göre Empati Reklam ‘Türkiye’nin En Güvenilir Kampanya Ajansı’ seçildi.

Tüketici Akademisi tarafından bu yıl 25’incisi düzenlenen Uluslararası Tüketici Kalite Zirvesi Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirildi. 15 Mart Dünya Tüketici Hakları Günü’nde, gerçekleştirilen zirvede, “Marka Algısı” konulu araştırma sonuçlarına göre ürün ve hizmetine en çok güvenilen markalara “Tüketici 2012 Kalite Ödülü” takdim edildi. Uluslararası zirvede Türkiye’nin ilk Ticari Pazarlama Ajansı olan Empati Reklam Türkiye’nin en güvenilir kampanya ajansı olarak ödüle layık görüldü.

Ulusal ve uluslararası markaların yöneticileri ile birlikte sanat, siyaset ve medya dünyasının önde gelen isimlerini bir araya getiren gecede Empati Reklam’ın ödülünü Yönetim Kurulu Başkanı Melih Sadi aldı. Türkiye’nin ‘ilk ticari pazarlama ajansı’ olan ve 2011 yılında önemli değişikliklere imza atan Empati Reklam Yönetim Kurulu Başkanı Melih Sadi yaptığı konuşmasında “2023 yılında Cumhuriyetimizin 100. yıldönümünde dünyanın en etkin tüketici topluluğu olma yolunda emin adımlar ile ilerliyoruz. Kalite ve bilinç anlayışımız parabolik bir şekilde artıyor. Çok az kaldı göreceksiniz” dedi.

Son yıllarda Türkiye’de çeşitli kredi kartı markalarının ve alışveriş merkezlerinin saha aktiviteleri ve kampanyalarını yürütmesiyle tanınan Empati Reklam, 2007–2008 döneminde Romanya’ya da girdi.