Tek Tıkla düşünce hızında sipariş

Domino’s Pizza, Tek Tıkla Sipariş teknolojisini müşterilerin kullanımına sundu. Yaklaşık 10 milyon TL’ye ulaşan inovasyon yatırımları ile tıpkı bir teknoloji şirketi gibi çalışan ve sektöre sürekli farklı bakış açıları kazandıran marka, kendi alanlarında öncü olma özelliği taşıyan bu adımla da, müşterilerinin beklentilerinin ötesine geçmeyi hedefliyor.

Ekonomi
7 Eylül 2016 Çarşamba

Bu Bir İlandır

 

Domino’s Pizza Tek Tıkla Sipariş özelliğini hizmete aldı. Bugüne dek onlarca çığır açan inovasyonu dünyaya tanıtan Domino’s Pizza’nın Türkiye’deki inovasyon yatırımları toplam 10 milyon TL’yi buluyor; son yeniliği ile de kendi alanında fark yaratıyor.

Domino’s Pizza, Tek Tık teknolojisi ile hızlı yemeğe daha da hız katıyor ve karnı açken sabrı azalan müşterilerine düşünce hızında sipariş imkanı veriyor. Domino’s Pizza’nın mobil uygulaması ve web sitesi üzerinden kullanılabilen bu yeni özellik ile pizzaseverler şimdi acıktıkları anda, örneğin oyun oynarken, arkadaşlarla vakit geçirirken, iş yerindeyken ya da acele içindeyken uzun uzun sipariş detaylarıyla vakit kaybetmeden, saniyeler içerisinde siparişlerini tamamlayabilirler.

“Dijital satışları iki katına çıkaracağız”

Dijital yatırımların son derece pozitif geri dönüş sağladığını belirten Domino’s Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, “Bizler aslen bir pizza markası olmakla birlikte, yapımız gereği teknolojiyi tıpkı bir BT şirketi gibi kullanıyoruz. Dijital kanallarımız müşterilerimizden öyle yoğun ilgi görüyor ki, kimi restoranlarımızın internet üzerinden satışları tüm satışlarının yüzde 50’sini geçmiş durumda. Dominos.com.tr ayda 2 milyon kez ziyaret ediliyor. Bu oranları geliştirmek için durmadan yeni teknolojiler geliştiriyoruz. Tek Tık teknolojisi de hayatı kolaylaştıran yeni bir araç. Bu özelliği kullanıma almamızın ardından, 2016 sonunda dijital satışlarımızın iki katına çıkmasını hedefliyoruz. Bir bakıma hız sınırını aşıyor ve pizzaseverleri bambaşka bir memnuniyet boyutuna taşıyoruz” dedi.

Bir defalığına profil oluşturmak yeterli

Tek tık uygulamasını kullanmaya başlamak için Domino’s web sitelerine veya uygulamalarına giriş yaparak daha önceden verdiğiniz ya da o anda verecek olduğunuz sipariş için bir defalığına Kolay Sipariş Profili oluşturuyorsunuz ve o siparişinizi bundan sonra istediğiniz her zaman Tek Tık ile sipariş edebiliyorsunuz. Adres ve kart bilgisi ile tam 3 farklı sipariş seçimi Kolay Sipariş olarak tanımlanabiliyor. Bundan sonra siteye ya da uygulamaya her girişte sizi anasayfada kolay siparişleriniz karşılıyor. Sipariş vermek için buradaki Tek Tıkla Sipariş Ver butonuna tıklamak yeterli. Ardından, pizzalar her zamanki Domino’s garantisi ile 30 dakika içerisinde kapınıza geliyor. Bu arada, sistem tıkladıktan sonra gelen 3 saniyelik geri sayım sayacı ile, eğer yanlışlıkla tıklandıysa sipariş kolayca iptal etme imkanı da veriyor. Tek tıkla ve güvenli ödeme altyapısı ise, MasterCard’ın online ödeme çözümü MasterPass™ tarafından sunuluyor.

Pizza aklına düştüğü anda, tek tıkla

“İnovasyon yatırımlarımız özellikle İnovasyon Merkezi’mizin hayata geçmesi ile iyiden iyiye ivme kazandı” diyen Saranga, sözlerini yılbaşından bu yana gerçekleştirdikleri diğer yeniliklere vurgu yaparak tamamladı: “Bu yılın başından beri yüksek teknolojili yazar kasa pos sistemimizi, Pizza Takip özeliğimizi ve ardından Apple Watch uygulamamızı hayata geçirdik. Şimdi ise Tek Tıkla Sipariş özelliğimizi sunuyoruz. Artık açken beklemeye tahammülü olmayanlar, diledikleri Domino’s Pizza tarifine, en hızlı ve kaliteli hizmetle, Tek Tıkla erişebilecekler.”

Domino’s Pizza hakkında

1960 yılında ABD’de kurulan Domino’s Pizza, son açılan Bulgaristan, Almanya, Romanya, Ukrayna, Vietnam, Flipinler ve Polonya pazarlarıyla birlikte bugün dünyada 70 ülkede toplam 10 binden fazla restoran işletiyor ve yıllık toplam cirosu 6 milyar ABD dolarını aşıyor. Dünyanın en büyük evlere servis pizza şirketi konumunda bulunan Domino’s Pizza, ülkemizdeki faaliyetlerini 20 yıldır sürdürüyor. Domino’s Pizza, İstanbul ve İzmir başta olmak üzere 67 ile yayılmış 478 şubesi, Gebze, İzmir, Ankara ve Gaziantep’teki fabrikalarıyla Türkiye pizza endüstrisine öncülük ediyor; 10 bin çalışana istihdam sağlıyor. Domino’s Pizza, franchising sistemiyle büyüme planları kapsamında 2017 yılı sonuna kadar Burdur, Isparta, Adana, Mersin, Gaziantep, Kilis, Kars başta olmak üzere farklı illerdeki ve bu illerin ilçelerindeki şube açılışlarını sürdürmeyi hedefliyor. Domino’s Pizza’nın lezzet yolculuğu,  dalında kızarmış olgun domateslerinin titizlikle hasat edilmesiyle başlıyor. Gizli baharat formülü ile harmanlayarak ürettiği nefis pizza sosunu, İtalyan mozzerella üretim teknikleriyle ürettiği mozzerella ile birleştiriyor.