Fransız markalar Türk ortak arıyor

Bazıları köklü geçmişlere sahip olan, bazıları ise nispeten daha yeni kurulmuş olan, çoğu moda sektöründen firmalar UBİFRANCE’ın organizasyonu ile Türk pazarına giriş için ilk adımlarını attılar.

Yaşam
4 Haziran 2014 Çarşamba

Fransız elçiliğine bağlı olan Türkiye dış ticaret müşavirliği UBIFRANCE Türkiye, İstanbul pazarına girmek isteyen birçok Fransız markasının temsilcilerini, Türkiye’ye getirdi.

Sadece Fransa’da satış noktaları olmayan, dünya çapında yer alan markalar, Türkiye’ pazarını keşfetmek ve kendine uygun ortaklar bulabilmek amacıyla 14-16 Mayıs tarihlerinde İstanbul’a geldiler.

Bazıları köklü geçmişlere sahip olan, bazıları ise nispeten daha yeni kurulmuş olan, çoğu moda sektöründen firmalar UBİFRANCE’ın organizasyonu ile Türk pazarına giriş için ilk adımlarını attılar.

Bebek ve çocukların özellikle iç giyiminde annelerin ilk tercihi, Fransa’yı dünyada temsil eden markalardan biri olan Petit Bateau, satış ağını Ortadoğu’dan Amerika’ya kadar genişleten takı ve parfüm markası Reminiscence, gümüş konusunda uzman olan, tasarım ve sadeliğe önem veren takı markası Clio Blue, 40 yıllık pret-a-porter markası Bruno Saint Hilaire, hem Paris’i hem de güney Fransa’yı temsil eden, deri, ipek, keten, kaşmir malzemelerle özel koleksiyonlara imza atan Escales, modern bir çizgiye sahip olmasına rağmen Fransız tarzını yansıtan ayakkabı ve çantalara imza atan Tila March gibi markalar, bu süreçte Türkiye’de ortak arayan firmalar arasında yer aldı.